Jak poderwać dziewczynę – istotna strategia

1 maja, 2014 Porady

Jak poderwać dziewczynę

Kraków i Warszawa ostatnio pod hasłem „Szkolenia”. Dużo się wydarzyło…podzielę się z Tobą prostymi radami, które mogą zwiększyć Twoją skuteczność i będzie dla Ciebie bardziej oczywiste jak poderwać dziewczynę.

Czasami możesz nie zdawać sobie sprawy z tego jak niewiele dzieli Cie od sukcesu. Wiele mówiłem już o tym, że zapał i determinacja są ważne jeśli chcesz upolować super laskę.

To jak Ty widzisz swoje szanse w uwiedzeniu pięknej kobiety prawdopodobnie diametralnie różni się od tego jak ja widzę Twoje szanse. Jako, że przeszedłem już drogę „od zapoznawania do „finału” z wieloma kobietami to dzięki temu łatwiej mi zauważyć, ile tak naprawdę Ci zabrakło w określonej sytuacji, abyś miał to co chcesz.

Ty myślisz, że jeszcze dużo brakowało, aby dopiąć sprawę z dziewczyną, a ja widzę, że wymarzony finał to kwestia małego detalu. Na ostatnim szkoleniu indywidualnym tak było z Karolem.
Gdy widziałem jak kobieta rozmawia z nim i jest zainteresowana to wiedziałem, że wszystko czego Karol potrzebuje to być tam, rozmawiać z nią, patrzeć jej w oczy, powiedzieć kilka miłych rzeczy, umówić się z nią i wykorzystać jej zainteresowanie do tego, aby znaleźć się z nią u niego w mieszkaniu.

To właśnie droga jest najważniejsza. Gdy zaczynasz rozmowę z kobietą to tak jakbyś wskoczył do zjeżdżalni na basenie. A nie jak do Brodzika. Czy wiesz na czym polega różnica między jednym a drugim? Wskakiwać do brodzika tzn. uwikłać się w miłą rozmowę z laską, która z Tobą rozmawia. Wskoczyć do zjeżdżalni tzn. w momencie zetknięcia się twojego tyłka ze zjeżdżalnią(otwarcia buzi do dziewczyny) już posuwasz się na przód.

Aby tak się działo musisz zawsze być świadomy następnego etapu. To ma być autopilot. Żadnej gadki dla gadki. Jak idziesz w relacji do przodu to dziewczyna z Tobą będzie, a jak zachwycony nowym towarzystwem będziesz za dużo opowiadał, nie okraszając znajomości niczym o charakterze seksualnym, to dziewczyna widzi to tak, że pod Twoim adresem nie ma nic dla niej. 

Ja wiem, że Ty zamierzałeś później dodać pikanterii, ale najpierw chciałeś się lepiej poznać o dać się jej oswoić. Szkoda, że ona tego nie wiedziała. Dlatego od samego początku znajomości machaj rękami krzycząc „ejj, mała, w ramach ścisłości – przypominam, że mi się podobasz i mam zamiar wobec Ciebie” – mówiąc metaforycznie. W rzeczywistości najlepiej jest w pierwszych kilku zdaniach wyrazić zainteresowanie seksualne. Np, gdy szliśmy z kursantem do Złotych Tarasów, po drodze zaczepiły nas zgrabne dziewczyny oferujące jakieś karnety do siłowni. No i co?

Mógłbym zacząć gadkę na ten temat, a potem z tego manewrować na spotkanie. „Aaaa, czy myśli Pani, że mi ten karnet potrzebny?” Nie! Zamiast tego pierwsze zdanie, które powiedziałem to „leginsy to jest to! Prawda? Możesz odwrócić się tyłem?”

I po kilku kolejnych zdaniach w tym tonie pozwoliłem sobie wciągnąć się w delikatną debatę, którą zaczęła ona. Starałem się jednak wracać co chwilę do okazywania seksualnego zainteresowania, upierając się, aby się odwróciła. Takim sposobem tylko ułatwiam sobie życie. Usiłuje przedzierać się do przodu w relacji, a ona delikatnie mnie hamuje i przywołuje do porządku. Przynajmniej wie, że potrafię się zabrać za rzecz i mogę dzięki temu dać jej wrażenia. A czego miałaby spodziewać się po standardowej gadce?

Jak poderwać dziewczynę? Przede wszystkim trzeba ją podrywać:)

jak poderwać dziewczynę

Laski na prawdę nie chcą tracić czasu na kolesi, którzy za długo grają, bo nie są pewne, czy oni w ogóle dojdą do sedna sprawy. No i czy jak już dojdą to będą potrafili tak się zachować, żeby dziewczyna czuła się komfortowo z tym, że się z takim pobawi. Facet, który twardo idzie na przód, pozwala kobiecie zdjąć odpowiedzialność z „czynu”, bo ona nie musi mu pomagać się uwieść i ma wrażenie, że nie robi niczego złego, a to jedynie ten facet się upiera. Zawsze później może zgonić na niego:)

I w pewnym sensie to jest sedno tajemnicy jak poderwać dziewczynę. To taka spontaniczna porada na letnie dni. Nie rezygnuj, walcz jak Sparta jak już otwierasz usta do dziewczyny, to leć na przód. Żadnej smętnej bajery nie niezmierzającej donikąd. To nie żużel, że jeździsz w kółko. Masz dojechać do mety i wiesz, gdzie ona jest…

I co ciekawe…kiedy uświadomiłem Karolowi jak wygląda ta droga i przypilnowałem go, aby pamiętał o etapach tej drogi i stałem na straży jego zapału to wyniki pojawiły się natychmiastowo. Kilka super lasek wyrwał o własnych siłach. Każdy ma przeważnie jakieś coś co wystarczy mu uświadomić i przypilnować go, aby robił coś innego i wyniki wyrastają jak placki drożdżowe:) I oto co naprawdę się liczy, gdy w najprostszy sposób chcesz komuś streścić jak poderwać dziewczynę

A oto kilka słów od Karola kilka dni po szkoleniu:

Jak poderwać dziewczynę jest pokrewna z artykułem:

Warto, żebyś przeszperał mojego bloga, bo jest w nim dużo przydatnych informacji.

Pozdrawiam. Rafał

Komentarze

  1. Wolność Finansowa — 1 maja 2014 @ 21:49

    Artykuł nie odnosi się w żaden sposób do tytułu :) Przedstawiona jest ogólna koncepcja uwodzenia i jest to bardzo dobre…trzeba tylko nauczyć się w odpowiednim momencie wchodzić na kolejne etapy i wywoływać emocje. Tak naprawdę to uwodzenie nie powinno być żadną nauką…Są to umiejętności które każdy facet ma w sobie. Trzeba tylko je w sobie odnaleźć.

  2. rafalsb — 1 maja 2014 @ 21:56

    Faktycznie nie odnosi się:) Im dlużej jestem trenerem tego „sportu” tym bardziej szukam sposobów, aby ułatwić zrozumienie tematu.

  3. Paweł — 3 maja 2014 @ 14:13

    Szkoda że nie pokazano owych interakcji z kobietami Karola. Siedzi rozje.bany na tej ławce jak samiec alpha.. wiec na pewno szlo mu dobrze…

  4. rafalsb — 3 maja 2014 @ 14:56

    Paweł, gdybyś był na szkoleniu, chciałbyś, aby ktoś nagrywał Cię na nim, aby wszystkim pokazać później Twoje ruchy? Pomijając to, że płaciłeś za to. A jego pozycja na ławce nie musi o niczym świadczyć. Nie od pozycji zależą wyniki.

  5. Ziomisław — 3 maja 2014 @ 15:25

    Rafał, dokończ historię! odwróciła się tym tyłem? :)

  6. rafalsb — 3 maja 2014 @ 15:59

    Droczyła się. Dalszy ciąg tej historii nie ma nic związku z tematem tutaj dlatego go nie opisałem:)

  7. Paweł — 4 maja 2014 @ 14:38

    Istnieje takie cos jak zamazanie twarzy lub samo audio rozmowy. Zreszta pier.ole to. Kazdy kto siedzi w tym temacie kupe czasu takie opinie do kamerki nie robia na nim wrazenia ani nie sa przekonywujace. Równie dobrze producent Audi moze nagrac opinie z klientem ktory go kupil a moze pokazac jak te Audi jezdzi :)

Zapisz się do naszego newslettera!


Szkoła Uwodzenia - Rafał Żuber

vip-materialy-promo

Istotna strategia, która poznałeś na pewno Ci się przyda. Oprócz tego sprawdź jeszcze:

Pamiętaj, żeby przetestować w realnym życiu wszystko o czym czytasz na moim blogu. Niektórzy teoretyzują, czy coś może działać, czy nie. Wszystko o czym piszę jest poparte dużą praktyką.

Komentarze

Więcej w Porady
Sztuka uwodzenia
Sztuka uwodzenia – Co zrobić, by dziewczyny Cie podrywały

Dwa ostatnie wyjścia do baru- przychodzi do mnie jakaś fajna laska i prosi mnie na zewnątrz. Kumpel, który był ze...

Zamknij

Jak uwieść kobietę?

Na początku mojej przygody z kobietami popełniłem tysiące mniejszych i większych błędów ale wiedziałem, że moje wysoko postawione cele są osiągalne. Od początku zdawałem sobie sprawę, że uwodzenia można się nauczyć jak każdej innej sztuki. Szkoła uwodzenia i kursy podrywania kobiet okazały się następstwem obranej przeze mnie drogi.